2011. augusztus 22., hétfő

Sometimes...

Néha annyira jó lenne elfutni a dolgok elől. Elbújni egy olyan helyre, ahol senki sem talál meg, ahol egyedül lehetek és senki nem kér számon rajtam semmit, senkinek sem kell megfelelni. Feladni a dolgokat és nem törődni a következményekkel. Nagyjából így éreztem magam pár napja. Nem láttam a kiutat, nem tudtam elképzelni, hogy hogyan is folytassam tovább. Nem tudtam, hogy merre tartok.

De azt viszont tudtam, hogy nem tehetem meg. Túl sokat fektettem már bele és tudom, hogy képes vagyok rá. Meg tudom csinálni. Egyszerűen nem adhatom fel éppen most, a cél előtt. Le kellett ülnöm és nyugodtan átgondolni ezt az egészet. Most már úgy érzem, hogy menni fog. Hiszem, hogy sikerülni fog, mert elhiszem, hogy képes vagyok rá. Ha elhiszem, hogy meg tudom csinálni, akkor tényleg úgy lesz és sikerülni fog.

Csak arra szabad gondolnom, hogy menni fog. Nem szabad hagynom egy pillanatra sem, hogy kételkedni kezdjek benne, mert az meggyengítheti a pozitív gondolatot.

Most pedig mondhatjátok, hogy ez hülyeség, de gondolatoknek tényleg teremtő erejük van. Én hiszek benne. Illetve már egy párszor meg is valósultak dolgok. Csak az a fontos, hogy az lebegjen a szemünk előtt. Ne pedig azt, hogy "lehet", vagy "áh úgysem"...

A fejlécen álló idézetben Walt Disney is azt mondta, hogy "Ha meg tudtad álmodni, meg is tudod tenni.". És ez így is van.

Emy


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése