2020. május 1., péntek

Áprilisi olvasmányok

Könyves szempontból nagyon jól sikerült az áprilisom, nem is emlékszem hogy mikor olvastam utoljára ilyen sokat egy hónap alatt. Ehhez most nagyban hozzájárult az április 16-19. között lezajlott The Stay Home Reading Rush, melynek keretében a kitűzött négy könyv mellett még egy ötödik rövidke történetet is sikerült elolvasnom. Emellett amióta a jelenlegi helyzet miatt itthonról dolgozom, bevezettem azt a kis szokást, hogy az ebédszünetemben ebéd közben is olvasok, így egy héten minimum öt olyan nap van, amelyben szerepet kap az olvasás és ennek nagyon örülök. Visszanéztem moly.hu-n és áprilisban egy nap kivételével, minden nap olvastam valamennyit. Ezt a szokást viszont szeretném a továbbiakban is tartani, hogy minden nap jusson idő az olvasásra. Ha csak néhány oldalt tudok elolvasni, már az is sokat jelent. 


Összesen 11 könyvet olvastam, ebből 4 db 100 oldal alatti volt, valamint 1 db angol nyelvű.
  1. Samantha Young: Into ​the Deep – Mély víz
  2. Antoine de Saint-Exupéry: A ​kis herceg
  3. Elle Kennedy: The ​Goal – A cél
  4. Darren Shan: Rémségek ​Cirkusza
  5. Dr. Seuss: Rókamóka
  6. Dr. Seuss: Zöld ​sonkás tojás
  7. Dr. Seuss: Kell ​egy kedvenc
  8. Meik Wiking: Lykke
  9. J. K. Rowling: Harry ​Potter és a bölcsek köve
  10. Rebecca Yarros: Full ​Measures – Tiéd vagyok 
  11. Rebecca Yarros: Eyes ​Turned Skyward


Ti miket olvastatok áprilisban? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése