2020. augusztus 7., péntek

Tome Topple Readathon Round 12 - TBR

 Egy újabb Readathon? Jövök!

Na azért ez nem volt ennyire gyors döntés, de túl sokat nem gondolkodtam azon, hogy részt vegyek-e, amikor Nancy blogján olvastam erről az olvasási maratonról. Egy kéthetes olvasási maraton (augusztus 8-21-ig), amelynek lényege, hogy 500 oldal fölötti könyveket olvassunk. Minden információt és a szempontokat megtaláljátok Samantha videójában. Én most kicsit leegyszerűsítettem magamnak és nem a szempontok alapján választottam ki a könyveket, hanem az 500 oldal fölötti olvasatlan könyveim közül választottam ki hármat.

A három könyv egymástól teljesen eltérő műfajú, viszont mindegyik már régóta várólistás nálam.

Összesen 1682 oldalt tesznek ki a könyvek, amit szerintem két hét alatt tudok is majd teljesíteni. Szerencsére a két hétbe beleesik az egyhetes szabadságom is. 

Ti hallottatok már erről a readathonról? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése