2019. augusztus 15., csütörtök

Augusztusi tervek

Bár már lassan augusztus közepe van, én mégis csak ma ültem le megtervezni és összegyűjteni azokat a könyveket, amiket el szeretnék ebben a hónapban olvasni. Valahogy úgy alakult, hogy a The Reading Rush óta nem olvastam semmit, így bőven itt volt az ideje, hogy belekezdjek egy újabb könyvbe.

Nem mindig szoktam előre eltervezni, hogy éppen mit fogok/szeretnék olvasni, de hétvégén elkezdtem átnézni molyon azokat a kihívásokat, amikre feljelentkeztem és néhány, amit szeretnék teljesíteni hamarosan lejár. Így ennek a tervezésnek ez volt most az alapja.

3+1 könyvet gyűjtöttem össze:

1-2. Jessica Townsend: Nevermoor és Csudamíves
3. Katja Pantzar: Sisu és én
+1. Joanna Nylund: Sisu



Ti mit olvastatok eddig a hónapban? Szoktatok előre tervezni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése