2019. augusztus 4., vasárnap

The Reading Rush 2019 - Összefoglaló

Az előző bejegyzésben a The Reading Rush kihíváshoz kapcsolódó terveimről írtam, ebben viszont beszámolok arról, hogy hogyan sikerült teljesítenem a kihívást.

Már az elején lelövöm a poént, egy kisebb vasárnapi hajrával, de sikeresen teljesítettem a kihívást. 

Ami pozitív volt:
  • sikerült minden nap olvasnom
  • tartottam magam az előre összeállított listámhoz
  • részt vettem az egyik instagram-os kihíváson is, itt megnézhetitek a képet
  • sikerült jópár kis badge-et begyűjtenem, ezeket itt tudjátok megnézni

Ami negatív volt:
  • a nyomás - még így is, hogy összevontam pontokat és végül 5 könyvet olvastam el, érezhető volt a kihívás miatti nyomás, hogy ezeket el "kell" olvasnom. Ami persze egyáltalán nem volt kötelező és nem történt volna semmi ha nem sikerül, maximum annyi, hogy ha legközelebb hasonló kihíváson veszek részt, akkor kicsit máshogy kell terveznem a könyveket. (Ezt attól függetlenül is így fogom tenni, hogy ezt most sikerült teljesítenem.)

Egy kis statisztika:


Összesen 5 könyvet olvastam el, ami 1230 oldalt jelentett. A legkevesebbet szombaton olvastam (strandolni voltunk:)), a legtöbbet pedig vasárnap (éljenek az unalmas vonatutak!).
Az öt elolvasott könyv:
  • Deirdre Riordan Hall: Sugar
  • Sarah Andersen: Felnőni kiábrándító
  • J. K. Rowling – John Tiffany – Jack Thorne: Harry Potter és az elátkozott gyermek
  • Melvin Burgess: Billy Elliot
  • J. R. R. Tolkien: A hobbit
Összességében nagyon tetszett a kihívás, jövőre is szeretnék részt venni rajta, majd meglátjuk, hogy sikerül-e. 

Ti részt vettetek a kihíváson? Ismertek még hasonló kihívásokat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése