2011. szeptember 1., csütörtök

Kurzusfelvétel

Most volt reggel 6-kor a második felvonás. Nyelvek, tesi, általánosan művelő tárgyak. Szerettem volna finn kezdőt felvenni, de kb. 1 másodperc alatt betelt. :S Felvettem helyette észtet, de nem hiszem, hogy meghagyom. Illetve felvettem még angol felsőfokú felkészítőt, hát az meg majd kiderül.

A saját szakom tárgyait pénteken lehetett felvenni. A rendszer szépen lefagyott, majd ki is dobott és még véletlenül sem akart visszaengedni, ezért egy rakat tantárgyról lecsúsztam. Ráadásul a kötelezőket sem tudtam mindet felvenni a csúszásom miatt. :S De lassan de biztosan haladok a kreditekkel, bár még messze van a leadási időszak vége, addig meg úgyis adnak le tárgyakat és lesz hely. Ha meg nem, akkor meg ott van az a lehetőség, hogy bemegyek az órára és megkérdezem a tanártól, hogy feltenne-e a kurzusra, vagy esetleg adok be utólagos kurzusfelvételi kérelmet. Egy próbát megér.

Emy


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése