2012. június 8., péntek

Books

Még maradt egy kevés jegyzettámogatásom és hogy ne vesszen kárba, ezért levásároltam. Így a két könyvért összesen 2005 Ft-ot fizettem. De akkor nézzük is a könyveket. :) 

I bought these book two days ago. 

Az első: Sophie Kinsella: Segítség, kísértet!
Imádom Sophie Kinsella könyveit. Viszont most még 3 hétig nem nagyon van időm olvasni, mert még javában tart a vizsgaidőszak. Még 3 vizsgám van hátra.

First: Sophie Kinsella: Twenties Girl
I love Sophie Kinsella's books. But unfortunately I don't really have time for reading because of the exam period. I have 3 exams left...


A másik pedig: Alyson Noel: Lúzerek és bálkirálynők 
A könyvesboltban a polcon láttam először, elolvastam a leírást és megtetszett. Gondoltam nagyon mellé nem lőhetek, hiszen a Halhatatlanok sorozat első két kötetét már olvastam és azok tetszettek. Ma hazafelé a vonaton elkezdtem olvasni és eddig tetszik. :) Viszont most hanyagolnom kell egy kicsit a tanulás miatt, bár lehet, hogy esténként olvasgatok egy kicsit. :) 

Second: Alyson Noel: Art Geeks and Prom Queens
I've read already two books from Alyson Noel and I liked it. I started to read this book on the train today and I like it. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése