2012. július 23., hétfő

Shopping

Még pénteken be kellett mennem a közeli városba, mert utalnom kellett pénzt. A húgom is jött velem és ha már ott jártunk benéztünk pár boltba is. :)
On Friday I had to go to the nearest town because I had to go to the bank. My sister came with me and we went to shop a little. :)

Felső/Top: C&A


Bementünk a DM-be is mert akartam venni egy arctonikot, de végül még egy kézfertőtlenítő és két tusfürdő is a kosárba került. :)
We went to the DM too because I wanted to buy a face tonic. I bought an antibacterial hand gel and two shower gels. :)




Szükségem volt egy nagyobb memória kártyára is a telefonomba, mert gyári tartozékként egy 2GB-os járt hozzá, de az nekem nem elég. Így vettem egy 8 GB-osat. Erre azért már több minden fér. :)
I needed a bigger memory card to my phone because originally I got a 2GB memory card when i bought it but it wasn't enough. So I bought an 8 GB memory card. Now there are more room for the pictures and music. :)


Tegnap megérkezett a parfüm, amit az Avontól rendeltem. Szeretem a citrusos parfümöket nyárra. :)
Yesterday arrived the perfume which I ordered from Avon. I really like citrus fragrance in summer. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése