2012. szeptember 7., péntek

DM, Rossmann

Az első 3 dolgot még kb. 1 hete vettem, amikor ügyintézni voltam a T-Home-nál és ha már ott jártam, akkor benéztem a DM-be is. 
I bought the first 3 things about a week ago when I had to go to T-Home and then I went to DM.

Balea kétfázisú szemfestéklemosó
Balea make-up remover

Balea arcmaszk cinkkel
Balea face mask with zinc

 Balea arcradír aloe verával
Balea peeling with aloe vera

Kaptam egy pár 25% és 50%-os kupont tisztítószerekre, szóval hétfőn két óra között beszaladtam a DM-be. A tisztítószerek mellet még vettem egy tusfürdőt és egy deo-t is.
I got some 25% and 50% coupon for cleaning agents, so on Monday between two lectures I went to Dm again. Besides cleaning agents I bought a shower gel and a deo. 


Ezt a körömmatricát pedig a Rossmann-ban vettem. Még nem próbáltam ki, de úgy vagyok vele, hogy ha borzalmas is lesz, 99Ft-ot megér. :D
I bought this nail sticker at Rossmann. I haven't tried it yet. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése