2013. november 11., hétfő

Azok a '90-es évek TAG

Elég sok blogon találkoztam ezzel a TAG-gel, megtetszett és úgy döntöttem, hogy én is kitöltöm. Szerintem vicces és érdekes. :) 


1. Kedvenc Disney mese?
Ha a sorozatok közül is ér mondani, akkor a Gumimacik. Anya szerint állandóan ezt néztem. :D Az egész estés mesék közül nem igazán emlékszem, hogy lett volna kedvencem. Még most is szeretem. :)


2. Mi volt a kedvenc együttesed?
Akiket nagyon szerettem az a Five volt. :D Bár csak egy kazettám volt meg tőlük, de sokat hallgattam.

3. Mi volt a kedvenc édességed?
Nem emlékszem, hogy lett volna kedvenc, de az Eperjó, a Kapucíner és a Bohóc csokikat szerettem. :)

4. Kedvenc társasjáték vagy egyéb játék?
Ami most így egyből beugrik az a Gazdálkodj okosan. Sokat játszottunk vele az unokatesómmal. :)

5. Mi volt a kedvenc Happy Meal figurád a McDonald's-ból?
Nem hiszem , hogy lett volna kedvenc, elég ritkán voltunk Mekiben, de emlékszem, hogy általánosban jártunk színházba és a színház mellett van egy. Oda mindig bementünk és mindig Happy Meal-t vettünk, 600 ft volt még akkor. :D De a játékokra nem emlékszem.

6. Kedvenc könyv/mesekönyv?
A Harry Potter előtt nem igazán olvastam, az pedig már a 2000-es évek. Emlékszem általános alsó tagozatban még a kötelezőket is a nagymamám olvasta ki helyettem. :D

7. Kedvenc ruhaboltod akkoriban?
Nem igazán volt. Igazából sokat jártunk a piacra vásárolni.

8. Kedvenc Cartoon Network meséd?
Anyáék mondják mindig, hogy állandóan a Cartoon Network-öt néztem, mikor kicsi voltam, akkor még nekünk német nyelvű volt. Konkrét mesére nem emlékszem, hogy lett volna kedvenc.

9. Mit néztél a TV-ben, ha hazaértél a suliból?
A tipikus szappanoperák, mint a Vad angyal, Rosalinda, Marimar és társaik, valamint a Xena és a Herkules. :D Bár ha jól emlékszem, akkor a Xena és a Herkules hétvégén volt. A vasárnap délutáni program pedig tuti a Walker, a texasi kopó volt. :D

Ti kitöltöttétek? Ha igen kérek linket, vagy akár hozzászólásban is kitölthetitek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése