2015. február 28., szombat

Februári kedvencek

Eltelt egy újabb hónap, ami egyet jelent a havi kedvencek összegyűjtésével is. Most sem gyűlt össze túl sok minden, de azért akadt néhány kedvenc ebben a hónapban is.


Ebben a hónapban nagy kedvencemmé vált az Yves Rocher Guatemalai Makadámdiós tusfürdője. Egyszerüen fantasztikus illata van.  


Nagyon megszerettem ezt a lapos kabuki ecsetet is. Mióta megérkezett elmaradhatatlan kelléke a kis sminkes rutinomnak. A BB krém felvitelére használom, ez előtt az ujjaimmal vittem fel, de ég és föld a különbség a kettő között.



A hónapban olvasott könyvek közül Jennifer L. Armentrout Luxen sorozata lett a kedvencem, egyúttal bekerült a kedvenc sorozataim közé is. Egyszerűen imádom! Most épp a befejező részt olvasom angolul, mert magyarul még nem jelent meg, én meg nem bírtam várni. :D


Sorozatok közül ebben a hónapban a legtöbbet a Jóbarátokat néztem. Megunhatatlan, a részek rövidsége miatt pedig gyorsan lehet vele haladni, nem utolsó sorban pedig reggeli/ebéd/vacsora mellé is remek kiegészítő.



A legtöbbet hallgatott dalom pedig Szakács Gergő - Ősz utca című dala volt. Viszonylag kevés magyar előadót hallgatok, de ez a szám nagyon megtetszett, bár sajnos az már A Dal elején kiesett.

Nektek mik voltak a kedvenceitek ebben a hónapban?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése