2017. május 3., szerda

My month in pictures

Majdnem két hónap telt el a legutolsó bejegyzésem óta. Nem szeretnék magyarázkodni, sem pedig ígéreteket tenni, de igyekszem valamiféle rendszerességet tartani ezentúl itt a blogon is. Bár ezt már sokszor elhatároztam magamban, valahogy sosem sikerül betartani, de igyekszem. "Visszatérésnek" pedig az elmúlt két hónapot összefoglaló képes bejegyzést hoztam, sok-sok képpel.

Március


Benike nélkül már nem is lenne igazi a képes bejegyzés. :D (később is lesz még :D)


Márciusban kicsit elszaladt velem a ló, már ami a könyves vásárlásokat illeti. Két rendelést is leadtam a Könyvmolyképző kiadónál, az elsőben egy kívánságlistás darabot és négy olyan könyvet rendeltem, amit már olvastam, de nem volt belőle saját példányom. A második rendelés nem volt előre tervezve, de megláttam a Rubinpöttyös szeretetcsomag akciót és nem tudtam ellenállni. Az akció lényege az volt, hogy bármilyen könyv rendelése mellé, ha érvényesítettük a kuponkódot, akkor ajándék Rubinpöttyös könyvet és könyvjelzőket kaptunk. Itt is két kívánságlistás könyvet rendeltem. A beszerzések mellett persze olvasásra is jutott idő.


A szokásos ki találkánk a lányokkal  márciusban Ritánál volt. Sokat nevettünk és finomakat ettünk, ittunk, sőt még Rami csatornájára készült egy kihívásos videó is. :)


A március mindig egyet jelent a Forma 1-es szezon kezdetével. Még októberben támogatóként részt vettem egy Kickstarter-es projektben, és "cserébe" megkaptam a deluxe album digitális változatát. (Több támogatói csomag közül lehetett választani attól függően, hogy mekkora összeggel szerettük volna támogatni az előadókat.) A képen az egyik kedvenc számom látható. Azóta már elérhető az album többek között Spotify-on is. Szeretek hétvégente leülni a tervezőmmel és megtervezni a következő hetet és vezetgetni a különféle kis listáimat benne. Ami az előnye, az a hátránya, ugyanis A/5-ös méretű. Sok hely van benne, viszont nem cipelem mindenhová magammal.


Imádom a fekete körömlakkot, bár ritkán szoktam felkenni, mostanában elég sokszor előkerült, bár nem túl tavaszias szín. Nőnapra ilyen szép kis orchideát kaptunk az irodában. Több-kevesebb sikerrel sikerül is életben tartanom. Márciusban beiktattam egy kis vásárlást is, nagyrészt olyan dolgokat vettem, amire már tényleg szükségem volt.

Április



A nagypénteki munkaszüneti napra időzítettük az áprilisi találkozónkat a lányokkal. A helyszín ezúttal Andiéknál volt, Dunaújvárosban. Egynapos kis találkozónak indult, de végül ottalvós buli lett belőle. :)


Áprilisi adag alvó Benike. :D ♥


Ha már márciusban annyi könyvet vettem, kellett nekik új hely is, így áprilisban könyvek helyett könyvespolcot vettem. (:D) Az egyik polcot rögtön ki is neveztem Harry Potter-es polcnak. Áprilisban is jutott idő egy kis olvasásra, általában utazás közben, de délutáni kávézgatás mellett is. :)

Nektek hogy telt az elmúlt két hónap? :)

2 megjegyzés:

  1. Annyira édes a kutyusod! *.*
    Az Abigélt tinédzserkoromban havonta kiolvastam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, az ő nevében is. :D

      A sorozatot rengetegszer láttam már, a könyvet viszont valamiért sosem olvastam el. Hát kár volt vele ennyit várnom, mert imádtam! :)

      Törlés