2020. április 15., szerda

The Stay Home Reading Rush - TBR

Úgy tűnik, hogy a blogom átalakul szép lassan a Reading Rush-os részvételeim dokumentálásának helyszínére, de ez engem egyáltalán nem zavar.  :)

Így az utolsó pillanatban úgy döntöttem, hogy én is részt veszek a mostani 4 napos kis maratonon, ami a #stayhomereadingrush nevet viseli és április 16-19 között zajlik. 

A négy napos olvasáshoz négy szempontot is megadtak a szervezők, ami alapján összeválogathatjuk az olvasnivalónkat.

1. Olvass el egy könyvet, aminek ház van a borítóján


Ehhez a ponthoz Meik Wiking - Lykke című könyvét választottam. Nem túl hosszú, már régóta várólistás nálam és nem utolsó sorban remélem, hogy egy kis inspirációval szolgál majd.

2. Olvass el egy könyvet ugyanabban a szobában.


Ide Dr. Seuss - Zöld sonkás tojás című rövidke kis történetét választottam. Ide gyakorlatilag bármelyik könyvet írhatnám, hiszen nagyjából mindig a szobámban olvasok.

3. Olvass el egy könyvet, amelynek helyszínére szívesen elmennél


Amikor elolvastam a pontokat, ez volt az első amin nem is gondolkoztam, hanem rögtön tudtam, hogy ide csak valamelyik Harry Potter kötet jöhet. Nagyjából kétévente szoktam újraolvasni a sorozatot, így ez most egy remek lehetőség arra, hogy elkezdjem. Na meg persze a ponthoz is 100%-ban illik: hát ki ne szeretne elmenni a Roxfortba? :)

4. Olvass el egy könyvet, ami megmosolyogtat


Ehhez a ponthoz is egy Dr. Seuss könyvet választottam, a Rókamókát, aminek már a címétől is mosolyogni támad kedvem. Remélem az olvasása során is így lesz.

Ahogy a választott könyveken is látszik, az elsődleges szempontom az volt, hogy sikeresen teljesítsem a kihívást, így viszonylag rövid könyveket választottam. Mivel csütörtökön és pénteken dolgozom, így akkor kevesebb időm marad az olvasásra, viszont ezekre a napokra a két Dr. Seuss könyv szuperül illeni fog. A másik két hosszabb kötet pedig marad hétvégére.

Lesznek instagram-os kihívások is, azokon én nagy valószínűséggel nem fogok részt venni. A részletek ITT találhatóak. Illetve lesznek még Twitter sprintek és Instagram Live Read-in-ek is, amiknek a részletei megtalálhatóak a Reading Rush Instagram és Twitter oldalán.

Persze nem kötelező a megadott szempontok szerint olvasni, viszont ha ezek szerint választjuk meg az olvasmányainkat, akkor az hivatalos oldal nyári újraindulása után átvehetjük az ezekhez tartozó kis kitüntetéseket. 

Olvasásra fel! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése