2012. december 18., kedd

DIY - Christmas gift cards

Vagyis karácsonyi ajándékkísérő kártya.
Nem bonyolult elkészíteni, sok időt sem vesz igénybe, de mégis valami olyasmi amit mi magunk készítettünk.
Először is szeretném elmondani, hogy kézügyességem nincs, kreatívnak sem tartom magam és balkezes vagyok. :D 
Mielőtt kitaláltam, hogy inkább csinálok ilyen kis kártyákat, a neten nézelődtem nyomtatható verzió után kutatva, de valahogy egyik sem tetszett igazán. Utána eszembe jutott, hogy valahol az íróasztalom mélyén van egy csomag színes lap, szerintem még általános iskolai maradvány.  
Na de akkor a kellékek: színes lap, fehér lap (nálam most ez írólap volt), olló, ragasztó, ceruza és vonalzó.


 Miután kiválasztottam a színeket, kivágtam belőle téglalapokat a mintához mérten.  Nekem 11,6 cm hosszú és 5,9 cm széles kis téglalapok lettek. A közepén félbehajtottam őket és már kész is a kis kártya.


Ezután következhet a minta. Értelemszerűen valamilyen karácsonyi. :D Én hópelyhet választottam, de más is lehet. A fehér lapokból kivágtam a hópelyheket és a kártyákra ragasztottam. Kész is van. A bal felső sarkot kilyukasztom még és már fel is lehet fűzni a szalagra. 


Az egészből a legtöbb időt a hópelyhet kivágása vette el. (Vagy csak én vagyok béna. :D) 30-45 perc alatt simán kész van.

Remélem tetszett. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése