2012. december 30., vasárnap

Christmas

Ebben az évben valahogy nehezen jött meg a karácsonyi hangulatom, lehet hogy a tavaszias idő volt az oka, vagy az, hogy 21-én még vizsgáztam, nem tudom. Szóval nálam a karácsonyi készülődés az ünnepet megelőző hétvégére tolódott.

Idén megpróbálkoztunk egy mézeskalács házikó készítésével több-kevesebb sikerrel. Elég sokszor összedőlt, de csak sikerült összerakni. :D

Persze csináltunk még sima kis formákat is. :)


Mi a fákat mindig 24-én délelőtt szoktuk feldíszíteni és vízkeresztkor bontjuk le. Anyáék fája most lila színben tündököl, míg a mamámé ezüstben. 


Az utóbbi években már csak itthon ajándékozunk, a többiek pénzt szoktak adni, hogy azt vegyünk magunknak amire tényleg szükségünk van. Az ajándékokat 24-én délután szoktuk átadni.

Mamámtól kaptam egy törölközőt és egy bögrét. :)


Tesómtól kaptam egy gyönyörű gyertyát, aminek nagyon fincsi illata van és egy Seb-es bögrét. Imádom <3


Ezeket meg már én vettem : F&F rúzs és szájfény és egy testradír, aminek nagyon fincsi kókuszos illata van :)


könyvek :)

pizsama, két sima póló és egy hosszú ujjú felső


Nagyjából ennyi. :)

Nektek hogy telt az ünnep? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése