2013. február 3., vasárnap

My week in pictures

A kis csillagom 5 éves lett :)

A tortából maradt egy kis krém és csoki :)

Ezen a héten csak ez a két kép készült. Igazából nem mondanám, hogy eseménytelen volt a hetem, csak valahogy most nem csináltam képeket. Ez valószínűleg a jövő héttől változik. :)

Hivatalosan holnaptól kezdődik a következő félév az egyetemen, de a mi karunkon a nappalis órák csak 11-től lesznek megtartva, kivéve a nyelvórákat és a tesit. Utóbbi nekem már nincs, de angolt vettem föl, ezért holnap délelőtt megyek vissza Szegedre, mert délután már elvileg lesz óra. Azért elvileg, mert írtam a tanárnőnek e-mailt és azt válaszolta, hogy ha elég hallgató lesz, akkor megtartja az órát. Szóval lehet, hogy potyára megyek fel, de legalább ha már ott leszek, akkor felveszem a bérletet és a diákigazolványra a matricát. 

A héten végre elkezdődtek az F1-es autóbemutatók és holnaptól kezdődnek a tesztek is. Egyre közelebb érzem a márciust. :) Már kezdtek elvonási tüneteim lenni. :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése