2013. december 31., kedd

2013

Ez most egy összegző bejegyzés féle szeretne lenni, nem tudom, hogy mennyire sikerül.

Az évben nagy részt a vizsgáké volt a főszerep, legyenek azok az egyetemi vizsgáim vagy az augusztusi nyelvvizsgám. Persze a tanulás mellett jutott idő a pihenésre is. Voltam nyaralni, olvastam is sokat és persze filmeket és sorozatokat is néztem. Na és persze igyekeztem minél több időt a családommal és a barátaimmal tölteni.

Szinte az egész évet végigkísérte a Forma-1, amiről minden futam után írtam egy kis összegzést itt a blogon is. (Az utolsóról még nem, de pótolom!)

Az év vége, pontosabban a december a munkáról és a tanulásról szólt. Azért a Karácsonyi egy hetes szünetben tudtam kicsit pihenni és a családdal lenni.

Nem túl izgalmas dolgok, de nekem nagyjából így telt a 2013-as év. 


Szeretnék mindenkinek Sikerekben Gazdag Boldog Új Évet kívánni! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése