2014. március 2., vasárnap

I'm back!

2 hónap kihagyás után végre van egy kis időm írni. Sajnos az utóbbi két hónapban nem csak itt a blogon nem voltam aktív, hanem az általam követett blogok olvasásában, kommentelésben és még a twitteren sem. Lassan sikerül behoznom a lemaradásomat és igyekszem visszatérni a rendszeres posztoláshoz.

Az elmúlt időszak kicsit nehéz volt számomra, hiszen decemberben elkezdtem a szakmai gyakorlatomat, de közben elkezdődött a vizsgaidőszak is, úgyhogy amint hazaértem a munkából, ülhettem is le tanulni. De ennek ellenére sikeresen túl vagyok a vizsgáimon és már a tavaszi szemeszter is elkezdődött. Most sokkal kevesebb órám van, mint eddig és a munkával is sikerült összeegyeztetni, persze ez nagyban köszönhető a rugalmas mentoromnak. :) Sajnos a jövő hét lesz az utolsó hetem a gyakorlatból, utána már csak az óráimra kell bejárnom. Nagyon szerettem bejárni dolgozni, a munkatársakat és úgy összességében mindent. Furcsa lesz, hogy véget ér.

Összegyűlt pár kép a legutóbbi vasárnapi képes bejegyzés óta, úgyhogy most ezeket hoztam így (úrja)kezdésnek. :)

újévi képek és F1 összefoglaló

házi pizza / munka előtt / olvasnivaló és zene a hazaútra 

hó *-* / csoki :D / 6 éves lett :) / reggeli

kincs / olvasás / csoki mamától :) / kávé

új parfüm és szempillaspirál az Avontól
Március :) Tegnap nagyon szép tavaszias idő volt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése