2014. július 6., vasárnap

Júniusi kedvencek

A júniusomat legfőképpen a tanulás jellemezte, de sikeresen végeztem az összes vizsgámmal, úgyhogy most már nekem is elkezdődött a nyár. Ismét összeszedtem néhány kedvenc terméket/dolgot, amiket gyakran használtam és szerettem az elmúlt hónapban.


Arcápolás terén két La Roche-Posay terméket szerettem meg nagyon. Mindkettő az Effaclar termékcsalád része.
Az egyik a Tisztító Habzó Arclemosó. Eléggé problémás a bőröm, így a vizsgaidőszak kezdetével kicsit több időm lett, így végre el tudtam menni a bőrgyógyászhoz. Ő ajánlotta ezt az arclemosót, amit már az első használat után nagyon megszerettem. Nagyon jól tisztít és kevésbé zsírosodik a bőröm mióta használom. Viszont picit szárít, ezért akinek szárazabb, érzékenyebb bőre van, annak nem ajánlom.

A másik pedig a Duo + krém. A pattanások után viszonylag sok piros folt maradt a bőrömön, ezért elkezdtem keresgélni egy erre a problémára való krémet. Sokan ajánlották ezt, úgy gondoltam kipróbálom, és nem bántam meg. Már kb. másfél hét után látványosan csökkentek a foltok az arcomon, ezen felül mattít is. Én reggel használom, hamar beszívódik, ezért smink alá is tökéletes.
Már egész szép a bőröm, de ezeken felül a bőrgyógyász írt még fel két krémet, illetve antibiotikumot is. Ezeket használva már kezd alakulni a bőröm. :)



A hónapban a kedvenceim közé tartozott még a Catrice Camouflage Korrektor is. Régebben a Balea rúzs formájú korrektorát használtam, de nem voltam túlságosan megelégedve vele, viszont ezt a korrektort rengeteg blogon ajánlották. Ezért mikor elfogyott a másik korrektorom, ezt vettem meg. Azóta is imádom. Nagyon jól fed és könnyű használni, emellett pedig olcsó is. Azt hiszem ennél nem is kell több. :)

Az utolsó kedvenc termékem az Essence szemöldökceruzája volt. Ezelőtt nem nagyon foglalkoztam a szemöldökömmel sminkelés terén, csak megigazítottam és kész. (:D) Valószínűleg azért, mert nekem szerencsére sötét és erős szálú szemöldököm van, de rájöttem, hogy azért egy kis igazítás nem árthat neki. Nekem a 02-es Brown árnyalatban van meg, nagyon szeretem, mert könnyű vele dolgozni, nagyon tartós és emellett nagyon olcsó is. 



A kedvenc zeném a hónapban az Amaranthe-től az Amaranthine volt. Az egyik ismerősöm posztolta ki Facebook-on, én pedig azonnal megszerettem. Egy svéd együttesről van szó, eddig két albumuk jelent meg, amiket persze már többször is végighallgattam. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése