2014. július 31., csütörtök

Sorozatok 4.

Bunheads

A történet egy Las Vegasban élő show-girlről, Michelle-ről szól, aki hirtelen felindulásból egy házasságot köt. Ezzel felhagyja előző, kicsapongó életét és férjével hazaköltözik egy csendes kisvárosba, ahol anyósa balettiskolájában kezd el oktatni. Michelle szembekerül az új szokásokkal, a balettel, ami kezdetben túlságosan is kifinomult számára. (filmek-online.eu)

A Gilmore Girls (Szívek szállodája) alkotói készítették ezt a sorozatot is. Mivel azt nagyon szeretem, ezért régóta a listámon volt már ez a sorozat is. Végül most nyáron, míg a legtöbb sorozatban szünet van, elő is vettem ezt. Nagyjából 2 hét alatt végig is néztem.

Szerintem ez egy nagyon szórakoztató sorozat, tele pörgős párbeszédekkel és rengeteg poénnal. Középpontjában a balett áll körbevéve a mindennapi problémákkal. Néhány színész feltűnik a GG-ből is, de szerintem ez egyáltalán nem zavaró. Sajnos az 1. évad után elkaszálták, de ha valaki egy kis kikapcsolódásra vágyik, akkor tudom ajánlani ezt a sorozatot. Összesen 18 részből áll, ami a már-már megszokott 40-42 perces epizódokat jelenti.



Sorozatok 1.
Sorozatok 2.
Sorozatok 3.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése