2015. július 23., csütörtök

Elfogytak 1.

Tavasszal nagyjából egyszerre fogyott el néhány termék nálam, így gondoltam összegyűjtögetem a kiürült dobozokat és egy bejegyzés keretében röviden leírom róluk a véleményem. Elég lassan fogynak nálam a dolgok, de mostanra sikerült megtöltenem a zacskót, amiben gyűjtögettem őket. Én személy szerint nagyon szeretem másoknál is olvasni ezeket a típusú bejegyzéseket. 


Rexona dezodor: A mindennapos használat mellett ezek fogynak a leggyorsabban. Régebben sokat váltogattam a márkákat, de mindig visszatértem a Rexona-hoz, ez vált be a legjobban. Az illatokat, típusokat mindig váltogatni szoktam, így nem unom meg őket hamar.


La Roche-Posay Effaclar Tisztító Habzó Arclemosó: Még a bőrgyógyász ajánlotta, mert eléggé problémás az arcbőröm. Nagyon sokat segített, szuperül tisztított és egyáltalán nem szárította a bőrömet. Nagyon megszerettem. Most nem ezt használom, de nem kizárt, hogy vissza fogok térni hozzá.

Nivea Aqua Effect arclemosó zselé normál és vegyes bőrre:  A LRP előtt használtam ezt, utána már csak ritkábban, főként azért, hogy elfogyjon. Nem szerettem különösebben, de nem is utáltam, csak a LRP használata után tisztábbnak éreztem az arcomat, mint ha ezt használtam volna.


Nivea Color Care & Protect sampon: Sampont téren nem igazán van nagy elvárásom, a lényeg, hogy tisztítson. Ezt azért választottam, mert elég régóta festett vörös a hajam, így egy kis plusz védelem jól jön a színnek. 

Avon Advance Techniques hajvégápoló szérum: Régóta használom az Avon hajvégápolóit, már nem is tudom hányat használtam el eddig. Szeretem őket, ezt talán egy kicsivel jobban, mint az argánolajos változatot.


Nivea Powerfruit Fresh tusfürdő: Régebben volt belőle egy mintám, már akkor is nagyon megtetszett, viszont csak nemrégiben vettem meg. Semmi extra igazából, szerettem az illatát és a bőrömet sem szárította. Ráadásul ami áfonyás azzal engem meg lehet venni :D

Yves Rocher Jardins Du Monde makadámdiós tusfürdő:  Imádtam az illatát! Már újra is vettem, de nem kifejezetten nyári illat számomra, ezért a szekrényemben pihenve várja a hidegebb időt.

Body&Soul gránátalmás és vörösáfonyás fürdősó: Nagyon megtetszett az illata, de a vízben feloldódva ez már sajnos nem érződőtt. A vizet viszont szép rózsaszínre színezte.


Lilibe vattakorong: Nem igazán szerettem, volt hogy szétesett és szöszölődött is. 

Isana Sanft-Rosé ajakápoló: Nagy nehezen sikerült elhasználnom. Nem szerettem, egyáltalán nem hidratált csak egy furcsa viaszos réteget hagyott az ajkakon, majd ha az beszívódott, akkor ugyanolyan száraz volt, mint előtte.

L'Occitane Sheavajas kézkrém (minta):  Valamelyik magazinhoz járt ajándékba. Táskába dobós kézkrémnek használtam, szuper jól hidratált.

Coop Kézkrém körömvirág kivonattal: Anyától kaptam, az íróasztalomon volt, így sűrűbben használtam. Nekem nem vált be, nem hidratált eléggé, így sűrűn újra kellett kenni.

Nálatok mi fogyott el mostanában?:)

6 megjegyzés:

  1. Mennyi termék...:o
    Nekem most arcradir, vattakorong, szemceruza es dezodor fogyott el :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Több mint 3 hónap alatt gyűlt össze, így szerintem annyira nem sok. :D A szemceruzát mostanában eléggé hanyagoltam, bár nálam valahogy az a nagyon lassan fogyó dolgok közé tartozik. :D

      Törlés
  2. Az AVON hajvégápoló nekem is nagyon bevált. A L'Occitane kézkérmek is szuperek, kár, hogy ennyire drágák. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy neked is bevált. :)
      Igen, nagyon szeretem én is, de nem hiszem, hogy teljes áron megvenném őket.

      Törlés
  3. A NIVEA tusfürdőt jelenleg használom és annyira nem fogott meg az illata. Olyan furcsa nekem. :)

    VálaszTörlés