2015. július 19., vasárnap

My week in pictures


Szerdán egy kis ügyintézés után elugrottam a Müllerbe. Szerencsére aznap kezdődött az essence kiárusítás, be is szereztem 3 lakkot és egy kis palettát, persze ezen kívül még hazajött velem néhány dolog. A Carmex tégelyes ajakápolója Kami, míg a Barfuss lábfüdősók Rami ajánlására kerültek a kosaramba. :)

Több próbálkozás után, most nekem is kedvezett a szerencse és bekerültem az 1000 emberke közé, aki 2990 Ft-ért átveheti a DM Kedvencek dobozt. Szerintem ennyi pénzért bőven megéri, ráadásul teljesen használható termékek kerültek a dobozba. Tesómmal már el is osztottuk őket. :D

Tegnap egy kis bográcsozás volt nálunk, névnapokat, apa születésnapját és a diplomámat ünnepeltük meg a családdal :)

estére pedig a vihar is megérkezett, bár eső nem esett, azért a dörgésből és villámlásból kaptunk egy keveset

a mai délutánom pedig egy kis kávéval, sütivel és sok-sok olvasással telt :)

Hogy telt a hetetek? :)

4 megjegyzés:

  1. Itt szombaton még nem volt leárazás, viszont a DM 20 jahre kiadásából megvettem majdnem mindent...de még pótolni fogok a hiányzókból...:(

    Nem bánom, hogy a DM box kimaradt most nekem, én nem tudtam volna használni, de majd próbálkozok legközelebb is, hátha...:)

    A kutyus cuki nagyon!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, remélem azóta sikerült a leárazásokon is szerezned valamit :)
      Én csak egy tusfürdőt vettem a 20. szülinapi kiadásból.
      A dobozt tesómmal elosztottuk, így mindent tudunk használni. Egyedül nekem sem ment volna minden :)
      Köszi :)

      Törlés
  2. Remélem beválnak majd a fürdősók. :)
    Annyira szép ez a dm box, komolyan, ez az ananászos minta... :D már ezért is megérte. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mandarinosat már kipróbáltam és imádtam! :D Kár, hogy ritkán jutok el a Müllerbe. :(
      Igen, nagyon aranyosak a kis ananászok. :)

      Törlés