2016. május 5., csütörtök

My month in pictures

Amikor leültem, hogy összeszedjem ehhez a bejegyzéshez a képeket, rá kellett jönnöm, hogy áprilisban alig készül néhány kép. 


De Benikéről viszont annál több. Az első kép aznap készült, amikor hazahoztuk, ezért olyan kis megszeppent. Van egy olyan szokása, hogy ha leülök a földre, akkor egyből felmászik az ölembe, kényelembe helyezi magát és már alszik is. Én pedig ezt kihasználva szoktam olvasni egy kicsit. :D A harmadik képen már 9 hetes nagyfiú. ♥ (Aki nagyon szereti ezt a szőnyegem, én már persze azt kevésbé, amikor rágja is.) 


Áprilisban hosszú-hosszú keresgélés után végre az enyém lett ez a Kimiről szóló könyv. A történet érdekessége, hogy 2007-ben, amikor megjelent valamiért nem vettem meg, amikor pedig szerettem volna, már sehol nem lehetett kapni. De a moly.hu-nak és Katának hála most már az én polcomon is ott lehet. 
Szinte már állandó szereplője a havi képes összefoglalóknak legalább egy naplementés kép
Ha van időm, akkor szeretek kicsit többet foglalkozni a reggelivel és nyugodtan megreggelizni, nem törődve az idővel. Egy ilyen alkalommal készült ez a kép is.

Nektek hogy telt az április? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése