2020. június 8., hétfő

Májusi olvasmányok

Az előző hónaphoz képest kevesebbet olvastam májusban, viszont ha az áprilisi listából levesszük a Reading Rush-ra olvasott könyveket, akkor nagyjából hasonlóan alakult a két hónap. Májusban is sikerült tartanom az áprilisban bevezetett ebédszünetben való olvasást, így ebben a hónapban is kevés olyan nap volt, amikor ne olvastam volna. Úgyhogy olvasás szempontjából mindenképpen pozitívan zártam a hónapot.


Összesen 5 könyvet olvastam el, ebből kettő angol nyelvű volt. Oldalszámban ez megközelítőleg 2000 oldalt jelent.
Ezeken kívül belekezdtem még Anna Brones: Lagom - A boldogság svéd titka című könyvébe, viszont májusban csak a bevezető rész elején tartottam, így azt a júniusi olvasmányaim közé fogom számolni. 


Ti miket olvastatok májusban? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése