2020. augusztus 5., szerda

Júliusi olvasmányok

Ismét eltelt egy hónap, így egy újabb havi összefoglaló posztot hoztam. A júniushoz képest júliusban sikerült többet olvasnom, amihez hozzájárult a hónapban megrendezett Reading Rush is. 

Befejeztem a júniusban elkezdett Obliviont, ebben a hónapban is megvolt a havi egy újraolvasásom (Dóri indított még év elején egy kihívást ezzel kapcsolatban), ezek mellett pedig elolvastam öt könyvet, valamint belekezdtem a Reading Rush alatt a Gyönyörű titkok múzeumába, de azt még nem sikerült befejeznem, ennek nagyjából az 1/3-áig jutottam el.


   1. J. L. Armentrout: Oblivion ​– Feledés
   2. Bosnyák Viktória: Tündérboszorkány
   3. Szvetlana Alekszijevics: Csernobili ​ima
   4. Kody Keplinger: The ​DUFF – A pótkerék
   5. Saul Austerlitz: A ​Jóbarátok-generáció
   6. Timothy Snyder: A ​zsarnokságról 
   7. J. K. Rowling: Harry ​Potter és a Titkok Kamrája
   8. Alice Hoffman: Gyönyörű ​titkok múzeuma



Nagyjából 2270 oldalt olvastam a hónapban és most úgy alakult, hogy nem volt idegen nyelvű olvasásom.


Ti miket olvastatok júniusban? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése