2013. január 18., péntek

DIY - Határidőnapló

Ez a notesz már elég régóta megvan és úgy gondoltam valami hasznos dologra kellene felhasználni. Ezóta már egy másik fajta notesz is volt a Cosmo-hoz ajándék, szóval tényleg régi. :D 
Ahogy jött az új év, új határidőnapló is kellett. Adott volt ez a notesz, gondoltam, miért ne csinálhatnék egyet magamnak. Szóval így lett a Cosmo noteszből határidőnapló. :)



Első lap, kicsit gyerekes, de nekem tetszik. :D

 Egy lapra 3 nap került és egy fejléc a hónap nevének. Mivel nem szoktam nagyon sok dolgot feljegyezni, ezért ennyi hely nekem elég.


Hátra került két lap az órarendnek, mert a félévek elején nem igazán tudom soha, hogy mikor, melyik épületben és teremben, milyen órám következik. :D


Illetve sok-sok lap (nem tudom pontosan mennyi) az egyéb jegyzeteknek. :)


Végül kapott egy könyvjelzőt is. Nem árt, ha nem kell állandóan lapozgatni az aktuális naphoz, hanem egyből ott nyílik ki. :)

(A képek nem a legjobbak, de annyira nem jó a fény este már és nemrég lettem kész vele. Nagyítva kicsit jobbak.)

Vélemény? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése