2013. március 27., szerda

Formula 1: I. - II.

Sokat gondolkodtam rajta, hogy elindítsam-e ezt a sorozatot, de végül úgy döntöttem, hogy igen. Ez is az egyik oka, hogy az első két futam összefoglalója egy bejegyzésben szerepel.

Ausztrál Nagydíj (2013.03.17.)

Az én szempontomból ennél tökéletesebben nem is kezdődhetett volna az idei szezon. Kimi nyerte a futamot, Seb a harmadik lett. Sajnos Nico Hülkenberg az üzemanyagrendszer meghibásodása miatt nem állt rajthoz a futamhoz, illetve Nico Rosberg a 26. körben elektronikai hiba miatt kiállni kényszerült.
Nagyon örültem Kimi győzelmének és annak, hogy mennyire jól ment a Lotus, bár az ausztrál nagydíjból az erőviszonyokat tekintve nem igazán lehet messzemenő következtetéseket levonni.

Maláj Nagydíj (2013.03.24.)

A maláj nagydíj egy igen érdekesre sikerült futam volt. Az biztos, hogy sokat fognak még róla beszélni.   Seb nyerte a futamot, Nico Rosberg a 4, Kimi a 7. és végül Nico Hülkenberg a 8. helyen ért célba.
Ami miatt nem fogjuk könnyen elfelejteni, az az, hogy Sebastian a csapatutasítás ellenére elkezdte támadni Webbert és végül meg is előzte, illetve a Mercedesnél is történ egy hasonló dolog, csak ott Nico betartotta a csapat kérését és nem előzte meg Hamiltont. 
Rengetegen támadják most Sebastiant, aminek szerintem a felét nem is érdemli meg. Oké, lehet, hogy önző dolog volt tőle, de ez egy verseny és a rajongók versenyzést akarnak látni és nem nyerhetsz úgy, ha nem vagy kicsit önző és nem helyezed a saját érdekeidet minden elé. Persze nem sült volna el jól, ha ütköznek, vagy valami, de szerintem mindketten vannak annyira jó és tapasztalt pilóták, hogy ez nem történhetett volna meg és nem is történt. A második futamon szerintem nem kellene, hogy csapatutasításokkal döntsék el, hogy melyik pilóta fejezi be a versenyt jobb pozícióban. Nagyon-nagyon fel lett fújva ez a dolog a sajtó részéről is és rengeteg ember nyilatkozik hülyeségeket és akar tanácsot adni Christian Horner-nek, hogy mit is kellene csinálnia. Szerintem ezt ők csapaton belül szépen lerendezik és pont. Ezen túlmenően nem hiszem, hogy bárkinek bármi köze lenne a dologhoz.

Következő futam: Kínai Nagydíj (2013.04.14.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése