2013. július 6., szombat

About me... 10.


Szeretem a zsiráfokat - Annyira szép állatok! *-* Persze a zsiráfmániámmal ki tudom akasztani a családot. :D


Szeretem a történelmet - Gimiben is emelt töris voltam, bár azóta kicsit más vonalon mozgok. Érdekel, hogy hogyan éltek régebben az emberek és hogyan történtek a dolgok. A történelmi témájú filmeket és sorozatokat is szeretem. Mostanában a Szulejmán című sorozatot szoktam nézni, bár nyilván ez a törökök szemszögéből mutatja be a dolgokat. De a ruhák valami meseszépek benne. *-*


Mindig online nézem a TV-t - Na jó, a mindig az nem igaz, de amikor Szegeden vagyok, akkor igen, mivel az albérletben nincs TV. Az m1 és m2 elérhető online is, úgyhogy általában ezt szoktam nézni, Forma-1-es hétvégéken pedig SkyF1-t. Illetve néha egy-két német csatornát. :)


Szeretek buborékot fújni - Hát ehhez nem tudok sok mindent hozzáfűzni. :D


Szeretnék egy gardróbot - Álmaim házában szerepel is egy ilyen. :D Tetszik, mert könnyen átlátható, csak besétálsz, körbenézel és már meg is találtad az aznapi ruhákat (vagy órákat próbálgatsz, mert nem tudod eldönteni, hogy melyik lenne a legjobb :D).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése