2013. július 8., hétfő

Díjat kaptam

LyA-tól kaptam ezt a díjat. Szeretném itt is még egyszer megköszönni, szóval: Köszönöm! :)

Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad. 
2. Tedd ki a képet, majd válaszolj a kérdésekre.
3. Tegyél fel 5 kérdést.
4. Küldd tovább 5 embernek.

LyA kérdései:
1. Olvasod a blogom? Mit gondolsz róla?
Igen, olvasom. Igazából már elég régóta, viszont kommenteket csak nemrég kezdtem el írni. Szeretem a történeteid. :)

2.Mi volt az, ami miatt elkezdted a blogolást? (Mikor döntöttél úgy, hogy írni fogsz?)
Ez kicsit vicces, mert egy jóslat hatására kezdtem el blogot írni, ami azt mondta, hogy írjam le, amiket gondolok. Már ez előtt is gondolkodtam rajta, hogy nyitok egy blogot, de ez megerősítette ezt az elhatározásomat. Ez volt 2008. május 15-én, majd 2008. június 18-án meg is született az első bejegyzésem az im-net blogján. Majd ezt a felületet megszüntették (egy word doksiban le van mentve az összes bejegyzésem), utána a blog.hu-n írtam kb. 3-4 bejegyzést, de nem igazán tetszett a felülete, ezután írtam még a neon-on is, viszonylag sokáig, végül rátaláltam a blogspot-ra és már több, mint 2 éve vezetem ezt a blogot itt. :) 

3. Mely blogokat olvasod szívesen? 
Rengeteg blogot követek, persze van olyan is, ami már nem aktív. Ezek között vannak fanfiction-ök, beauty blogok, életmód blogok, receptes blogok és személyes blogok is. Mindegyiket nagyon szeretem. :)

4. Várod a szeptembert?
Kicsit, bár most örülök, hogy véget ért a vizsgaidőszak és itthon lehetek egy kicsit, de imádok Szegeden is lenni. :)

5. Mi az, amit nem szeretsz a nyárban?
A meleget. Persze emiatt a nyár sem tartozik a kedvenc évszakjaim közé.

Kérdéseim:
1. Hogyan látod magad 10 év múlva?
2. Mi az a dolog (kép, zene, bármi), amitől bármikor mosolyogni tudsz?
3. Ha életed végéig csak egy előadó zenéit hallgathatnád, melyik lenne az?
4. Mit csinálsz, ha szomorú vagy?
5. Mik azok a dolgok, amik nélkül nem hagyod el a házat?

Akiknek továbbadom:
LyA (nem tudom, hogy mennyire szabad visszaadni, de én szeretném neked is odaadni ezt a díjat :))

A sorrend véletlenszerű és persze mindenkinek továbbadom, aki olvas. Ha szeretnétek, kommentben válaszoljatok a kérdésekre! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése