2013. július 16., kedd

DM Alverde táska

50 pontért lehet kiváltani ezt a táskát a DM-ben. Általában hamar elkapkodják, én is a második üzletben találtam csak. Mindig várom, hogy legyenek vevői ajándékok, mert kuponfüzetekre nem szoktam beváltani a pontjaimat. Bár most igencsak megcsappant a pontkészletem, mert tesómnak is kiváltottam egyet, illetve még egy kupont is kiváltottam 25 pontért, amit hajápolási termékekre lehet felhasználni.

Na de akkor mit is tartalmazott az én táskám:
  • Wilkinson borotva
  • 25%-os kuponfüzet 
  • Garnier arckrém minta
  • Lactovit tusfürdő minta
  • Garnier fructis sampon minta
  • Halloween férfi parfümminta (ezt igazából nem nagyon értettem:D) (a képről lemaradt)


A táska viszont nagyon tetszik. :) Itt látható mindkét oldala, szerintem szép lett.

Igazából a lényeg a hajfesték volt, ezért mentem a DM-be, erre használtam fel a 25%-os 25 pontért nyomtatható kupont is. Illetve a korrektorom is fogyóban volt, így pótoltam. :) Holnap végre irány a fodrász, már igazán ráfér a festés a hajamra, na és persze a vágás is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése