2013. szeptember 18., szerda

Recept

Ma egy egyszerű, gyors és finom receptet hoztam. 
Még a volt lakótársamtól tanultam és azóta is szívesen készítem. :)

Neve igazából nincs, én 'Tejszínes darált husis tészta'-nak hívom.
Igazából teljesen kötetlen, mindenki könnyen a saját ízlésére formálhatja.

Hozzávalók:
- tészta (nálam ez most penne volt, de készítettem már spagetti tésztával is)
- darált hús 
- tejszín (Hulala cucina főzőkrém, én ezt szoktam használni, mert ez jó krémes:), de bármilyen tejszín jó)
- só
- bors
- majoránna
- vöröshagyma

Elkészítés: A tésztát feltesszük sós vízben főni. Amíg a tészta fő, addig bőven van idő elkészíteni a husis szószt rá. A hagymát apróra vágjuk, majd kevés olajon üvegesre pirítjuk. Hozzáadjuk a darált hús, sózzuk, borsozzuk és megszórjuk majoránnával. Ha a hús megpirult, hozzáöntjük a tejszínt és összeforraljuk.

Ennyi az egész. A tetejére én most füstölt sajtot reszeltem. gyors és nagyon finom. :)

Arányokat direkt nem írtam, mert ez nyilván függ attól, hogy hány személyre készítjük. :)

Jó étvágyat hozzá! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése