2014. június 9., hétfő

Formula 1 - VII.

Kanadai Nagydíj

Végre egy izgalmas futam! Nagyon kellett már, bár az eleje kicsit unalmasan indult, a Marussiák balesete után, de a Mercedesek problémáinak köszönhetően egész izgalmas kis futam lett. Sok-sok előzéssel és kieséssel tarkított kis futam volt. Remélem lesz még ilyen ebben a szezonban, mert unalmas a Mercedes 1-2-t nézni állandóan.

Daniel Ricciardo megszerezte első F1-es győzelmét! Seb a 3. lett, mindkét Red Bull a dobogón végzett. Nagyon örültem nekik. :) A dobogó második fokára Nico Rosberg állhatott fel.

Viszont csalódott is vagyok Kimi miatt, csak a 10. helyen fejezte be a versenyt. Végig küszködött, hol az autóval, hol a lassabb autókkal előtte és még egy megpördülése is volt. Nem az ő hétvégéje volt és nem hiszem, hogy így képzelte el a 200. futamát. Remélem legközelebb jobb futama lesz, nagyon kijárna már neki egy dobogó.

Nico Hülkenberg is nagyon jó versenyt futott, végül az 5. helyen intette le a kockás zászló.







Következő futam: Osztrák Nagydíj (2014. 06. 22.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése