2014. június 15., vasárnap

My week in pictures

cukiságom ♥

vizsga utáni kis kikapcsolódás :)

tanulás egy kis csokival :) 

 natúr joghurt egy kis áfonyával *-*

Instagramon bejelöltek, a 20 tény a kép alatt olvasható, ezúttal magyarul. :)

1. Emesének hívnak.
2. 23 éves vagyok.
3. Bika a horoszkópom. 
4. Pénzügy és Számvitel szakos vagyok.
5. Angolul és németül beszélek.
6. Szeretnék megtanulni finnül. 
7. Szeretem a Forma-1-et és a Síugrást. 
8. F1: Kimi Räikkönen, Sebastian Vettel, Nico Hülkenberg 
9. Szeretek olvasni. 
10. Szeretek sütni. 
11. Balkezes vagyok.
12. A 18. születésnapomat Németországban töltöttem. 
13. Van egy kutyám. ♥ 
14. Van egy húgom. ♥ 
15. Magyarországon élek. 
16. Szeretem a finn rock és metál zenét. 
17. A kedvenc állatom a zsiráf. ♥ 
18. Jobban szeretem a sorozatokat, mint a filmeket. 
19. Nem szeretem a nyarat.
 20.Imádom az Infiniti autókat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése