2014. június 3., kedd

Májusi kedvencek

Ma egy újabb fajta (legalábbis tőlem új) bejegyzéssel jöttem. Sok bloggernél lehet látni a havi kedvences bejegyzéseket és úgy döntöttem, hogy én is hónapról-hónapra összeszedegetem a kedvenc dolgaimat az adott hónapra vonatkozólag.  Szeretném rendszeresíteni ezt a fajta kis sorozatot, remélem sikerül. :)
Lássuk is a májusi kedvenceket! :)


A Rossmann-ban az akciós termékek között találtam rá erre az Essence kézkrémre, amit azóta is nagyon szeretek. Bár ez egy téli kiadás, én így tavasszal is nagy hasznát vettem, nagyon jól hidratálta a kezeimet.
Másik nagy kedvencem volt még ebben a hónapban a Miss Sporty 390-es körömlakkja, amiről már írtam is a blogon.


A kedvenc könyvem ebben a hónapban Katie Ashley: A javaslat című könyve volt. Könnyed, romantikus kis történet, egy kis kikapcsolódást jelentett tanulás közben, illetve a Trónok harca olvasása közben. Ez egyébként a történet második része, az első kötet Az ajánlat címet viseli.



A kedvenc sorozatom májusban a Devious Maids volt, ami április végén tért vissza a második évaddal. Nagyszerű időzítés volt, hiszen a legtöbb sorozatnak, amit nézek májusban volt az évadzáró része, de így nyárra sem maradok sorozat nélkül. Erről is volt már bejegyzés a blogon.




Végül pedig a kedvenc zeném a hónapban a Softengine - Something better című száma volt. Ők egy finn együttes, akik az Euróvíziós dalversenyen tűntek fel. Már az első hallás után imádtam ezt a számot, azóta is rengetegszer meghallgattam már, illetve hallgatom is. 

Ezek lettek volna a kedvenceim májusban. Remélem, hogy sikerül majd folytatnom ezt a kis sorozatot. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése