2014. október 31., péntek

Októberi kedvencek

A hónap utolsó napján nem is lehetne más bejegyzés, mint a havi kedvencek. Ezúttal sem gyűlt össze túl sok dolog, de akadt néhány, amiknek sikerült belopniuk magukat a szívembe. Lássuk is őket!


Az Essence Lash Princess szempillaspirálja már azóta kívánságlistás, mióta nyáron Fruzsinál olvastam róla. A hónap elején Raminak köszönhetően már a mindennapjaim része lett. Mivel ez egy kedvences bejegyzés, nem lesz meglepő ha az írom, hogy imádom! (:D) Csodaszép pillákat varázsol, nekem a hétköznapokra egy réteg is bőven elég belőle. Annyi a problémám vele, hogy túl sok festéket vesz fel egyszerre és állandóan le kell húzgálni. De egy próbát szerintem mindenképpen megér ez a spirál. 

A másik szépség témába illő kedvencem a hónapban ez a rózsaszín alapon fehér és piros glitterekkel teli Lora lakk. Ezt is még a nyáron néztem ki magamnak, valamelyik körömlakkos blogon volt róla teszt és nagyon megtetszett, de sajnos akkor nem akadtam rá sehol. De ebben a hónapban végre sikerült megszereznem! Az eurós boltokban lehet kapni, én 195 Ft-ért vettem, szóval szerintem megéri, mert egy csodaszép lakkról van szó. Bár a leszedésnél egy kicsit szenvedni kell vele, de a gliteres lakkoknál általában ez így van. 


Számomra egyértelműen a Yankee Candle Berrylicious illata volt a hónap kedvenc illata. Sajnos, ahogy a képen is látszik, már nem sok van belőle. Nagyon szeretem, az áfonya kissé fanyar illata keverve a vanília édeskés illatával. Imádom! :)


Nem igazán szoktam ilyen hétköznapi tárgyakat külön kiemelni, de amióta megérkezett eBay-ről ez a tolltartó, azóta töretlen a szerelmünk. (:D) Na, de tényleg, pont jó a mérete, viszonylag sok toll és filc belefér, sőt nekem még egy rolleres (ezt így hívják?) hibajavító is van benne. Viszont nem foglal nagy helyet, tetszik a színe és persze az Eiffel-tornyos minta is. Én innen rendeltem.


A kedvenc sorozatom a hónapban a Red Band Society volt, amiről már írtam is egy kis ajánlót a blogon, itt elolvashatjátok. Még mindig nagyon szeretem.



A kedvenc zeném a Softengine The Sirens című száma volt. Első hallásra megszerettem, azóta persze már rengetegszer meghallgattam, de nem tudom megunni.

Nektek mik voltak a kedvenceitek ebben a hónapban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése