2014. október 3., péntek

Yankee Candle

A mai bejegyzés főszereplője egy illatgyertya.hu-s rendelés lesz.  A címből is kiderül, illetve a linkre kattintva már a képekből is látható, hogy gyertyák értékesítésével foglalkoznak, a fő márkájuk pedig a híres Yankee Candle.

Az elmúlt időszakban a bloggerek körében is igen nagy népszerűségnek örvendenek a márka termékei. Az első találkozásom a YC márkával valamikor 2011-ben történt, az első rendelésem pedig 2011. november 17-én érkezett meg. Ezt csak onnan tudom így napra pontosan, hogy akkor posztoltam egy képet twitter-re. Akkor jó néhány tart-ot rendeltem, főként karácsonyi illatokban.

Régóta ért már a mostani rendelésem, de a végső löketet az áfonya mániámnak köszönhetően a Berrylicious illat adta meg. Aztán persze belekerült még néhány dolog a virtuális kosaramba és már le is volt adva a rendelés. Ha jól emlékszem múlt hét csütörtökön küldtem el a megrendelés és már kedden mehettem is érte a pick pack pontra.


6 db tart-ot rendeltem: Mandarin Cranberry, Berrylicious, Cranberry Pear, Ginger Dusk, Salted Caramel és Fireside Treats illatokban. Még élesben nem próbáltam őket, mert most épp egy másik illatot égetek, de így a csomagoláson keresztül szagolgatva nagyon tetszik mindegyik illat.


A kosárba került még egy mintagyertya is a Camomile Tea illatban. Még Katy egyik régebbi kedvences videójában beszélt erről az illatról és már akkor szimpatikussá vált, de a rendelés valami miatt akkor még elmaradt, később pedig talán már nem is volt kapható. Ezért nagyon megörültem, amikor az akciós részen ráakadtam, egyből bele is kerül a kosárkámba. Rami blogbejegyzésének köszönhetően pedig beszereztem hozzá egy kis gyertyatartót is. Ó, azt majdnem elfelejtettem megemlíteni, hogy a Salted Caramel illatú tart-ot az ő ajánlására vettem meg. :)

A blogon valószínűleg külön bejegyzésben már nem fogok róluk írni, de esélyes, hogy kedvences vagy heti képes bejegyzésben szerepelni fognak.

(A vakus képek miatt elnézést, de ebben a gyönyörűséges időben lehetetlen normális képeket csinálni.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése