2014. szeptember 30., kedd

Szeptemberi kedvencek

Szeptember utolsó napján napján nem is lehetne másról bejegyzés, mint a havi kedvencekről. Nem sok minden változott az eddigiekhez képest, így csak pár dolog került most ide. 


 Az egyik egy új szerzemény, a Garnier Essentials szőlő kivonatos tonikja. Már több bloggernél is láttam és mivel az előző tonikom elfogyott, ezért gondoltam kipróbálom most ezt. Szerintem már rájöttetek, hogy egyáltalán nem bántam meg és nagyon megszerettem. Nem szárítja a bőröm, nagyon jó illata van és szépen leszedi az arctisztító után maradt esetleges szennyeződéseket, valamint tényleg felfrissíti a bőrt. Én egy toniktól nagyjából ennyit is várok el, úgyhogy nekem ez teljesen bevált.

A másik arcápoláshoz kapcsolódó dolog egy régi kedvencem, szintén a Garnier Essentials termékcsaládból, a 24 H Hidratáló krém bojtorján kivonattal. Az ősz beköszöntével érezhetően több hidratálást igényel a bőröm. Ez már a második tégely, amit ebből a krémből használok és imádom. Egy könnyű krémről van szó, ami nagyon könnyen beszívódik a bőrbe, ezért reggel, sminkelés előtt is nyugodtan használható, mert nem kell sokat várni a kettő között. Emellett jól hidratálja és mattítja is a bőrt, valamint nem elhanyagolható, hogy az illata is kellemes. 


Nagy kedvencem lett az eBay-es körömdíszítő szegecses és strasszköves tárcsa is. Nagyon egyszerű őket használni és feldobják az egyszerű manikűröket is. Itt és itt megtaláljátok őket. 

Ennyi lett volna az én néhány szeptemberi kedvencem. Nektek mik voltak a kedvenceitek ebben a hónapban? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése