2014. szeptember 12., péntek

Sorozatok 5.

Reign (Az uralkodónő)

Mária a skótok királynője volt, akinek korai éveit dolgozza fel a sorozat. A fiatal lány 15 éves korában érkezik Franciaországba három társalkodónőjével és legjobb barátnőjével együtt, hogy Ferenc herceg jegyese legyen. Mária persze azonnal a francia udvar intrikáinak kereszttüzében találja magát, ám erős személyisége segítségére van abban, hogy túlélje mindezeket és trónra kerüljön. (port.hu)

Már régebben is olvastam róla néhány blogon ajánlás és már akkor felkerült a 'milyen sorozatokat nézzek még' listámra, csak akkor valahogy elmaradt. A végső lökést az adta meg, hogy a FEM3-on láttam a bemutatót és úgy gondoltam megnézem az első részt, aztán majd kiderül, hogy tetszik-e. 


Tetszett. Olyannyira, hogy nem győztem kivárni a következő részt és elkezdtem nézni a folytatást a neten, feliratos verzióban. Egyébként is jobban szeretem eredeti hanggal nézni a sorozatokat.

Persze vannak hibái, de eltekintve attól, hogy a zenék és néhány ruha nem éppen az 1500-as évekbe való, egy nagyon is szerethető sorozatról van szó. Viszonylag hű a történelemhez, de néhány dolgon változtattak a készítők, pl. Sebastian a valóságban nem létezett. Ha ezektől eltekintünk egész jó kis sorozat, jó karakterekkel, intrikákkal, ármánykodással, meglepő fordulatokkal, romantikával, szerelmekkel és gyönyörű ruhákkal.

Azt hiszem ennyiből is le lehet szűrni, hogy nekem az egyik kedvencemmé vált. Nemrég fejeztem be az első évadot, de szerencsére nem kell sokat várnom, hiszen október 2-án kezdődik a második évad. A szinkronos változat jelenleg a 4. résznél jár és mint már fentebb is írtam a FEM3 csatornán vetítik csütörtök esténként 10 órakor.

Találtam egy nagyon jó oldalt is a keresgéléseim során, ahol minden információ megtalálható a sorozatról és a szereplőről, valamint rengeteg kép és interjú is van fönt. http://reign-the-series.gportal.hu/

A végére pedig hoztam egy 4 perces előzetest, hátha ti is kedvet kaptok hozzá. :)



Ti nézitek ezt a sorozatot?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése