2014. szeptember 16., kedd

NOTD - Moyra No. 916

Elég rég volt már körmös bejegyzés a blogon, itt az ideje visszatérni az ilyen típusú bejegyzésekhez is. Bár a vasárnapi képes összefoglalóban szinte mindig helyet kap egy kép az adott heti manikűrről, de egy külön bejegyzés formájában, azért picit többet is le tudok írni egy-egy lakkról.

Az egyik kedvenc őszi lakkom a Moyra Gel Look kollekciójából a 916-os árnyalat. Nem túl feltűnő szín, előszeretettel használom ősszel és télen is. Már több mint egy éve megvan, és bár rengeteget használtam, még nagyon sok van benne. Szeretem a Moyra lakkokat, mert olcsóak, sok van bennük (12 ml) és tartósak.

A kedvenc fedőlakkom is egy Moyra darab, mégpedig a Gyémánt fedőlakk. Ebből már a második üveget használom. Nagyon szép fényt ad a lakkoknak és még tartósabbá teszi őket.

Ennél a manikűrnél a nemrégiben eBay-ről érkezett szegecsek közül választottam a kis arany háromszögeket. Mostanában nagyon megtetszett ez a barna-arany párosítás. Sajnos még nem jöttem rá a megfelelő módszerre, amivel kicsit tartósabban fenn maradnának a szegecsek. A körömlakkba szoktam beleragasztani és két réteg fedőlakkot még a tetejére, de így is kb. 1-2 nap után lepotyognak. Ha van valami tippetek erre, akkor azt megköszönném. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése