2014. szeptember 6., szombat

Augusztusi kedvencek

Egy újabb hónap telt el, ami egyben a nyár végét is jelentett. Ezzel együtt pedig itt az ideje egy újabb kedvences bejegyzésnek. Augusztusban nem sok új terméket használtam, így nagy részük már szerepelt kedvences bejegyzésben, ezért nem is írnám le őket újra. 


Hajápolás terén a Garnier Ultra Doux Provence termékcsaládjából próbáltam ki a Levendula & Rózsa sampont és balzsamot. Nagyon megszerettem, jól tisztít és sokkal puhább és fényesebb lett tőle a hajam. Sajnos a korpásodással nem igazán tud mit kezdeni, bár ezt nem is ígéri, ezért most egy másik fajtát vettem helyette. De egyébként is szeretem váltogatni a samponom. 


Maradva a hajápolásnál, én is kipróbáltam az Avon Advance Techniques Marokkói Argánolajas hajápolóját. A zöld kupakos hajvégápolóból már több flakonnal is elhasználtam és nagyon szerettem, de úgy gondoltam kicsit kísérletezek és kipróbálom ezt a fajtát is, mert már sok jót olvastam róla. Nem csalódtam benne, egyszerűen imádom! Nagyon tetszik az illata és puhák lesznek tőle a hajvégeim. Mást szerintem nem is kell, hogy tudjon.


Nem hordok sok kiegészítőt, általában óra, fülbevaló  és nyaklánc van rajtam és ezekből is nagyjából mindig ugyanazokat. Már régebb óta szemeztem ezzel az órával és végül Nóri bejegyzése után meg is rendeltem. Viszonylag hamar megérkezett, azóta is sokat hordom. Bár eleinte kicsit furcsa volt, hogy nagyobb a számlapja, mint az eddig hordott órámnak, de egy idő után már egyáltalán nem zavart.



Az abszolút kedvenc sorozatom augusztusban a Reign volt, illetve még most is az. Már egy ideje a listámon volt, de végül a FEM3 ajánlója után megnéztem az első részt a TV-ben. Nagyon megtetszett, persze azóta már ott tartok, hogy 5 rész van hátra az első évadból és végzek vele. Szerencsére berendelték a második évadot. :)

Nektek mik voltak a kedvenceitek augusztusban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése