2014. szeptember 8., hétfő

Formula 1 - XIII.

Olasz Nagydíj

Nem mondanám, hogy túl izgalmas futam volt, bár az utolsó kb. 20 kört nem láttam, de túl sok mindenről nem maradtam le. Valtteri és Daniel szépeket előzött, viszont ennyiben ki is merül a futam érdekes része. Mercedes 1-2, amin már senki nem lepődik meg, viszont Felipe harmadik helyének örültem. 
Daniel az ötödik, Seb pedig a hatodik helyen ért célba. Sebnek persze megint nem volt zökkenőmentes a futama, de én már ezen sem lepődök meg. 
Kimit a 10. helyen intették le, de Magnussen büntetésének köszönhetően végül a 9. lett. 2 pont, hurrá! Míg a másik Ferrari be sem fejezte a versenyt. Nico Hülkenberg a 12. helyen ért célba. 
A fentieket nézve szeretném gyorsan elfelejteni ezt a futamot, és talán az egész szezont. Remélem a következő év jobb lesz, de addig még az idei szezonból hátra van 6 futam.


háttérben az ovisok :D




Következő futam: Szingapúri Nagydíj (2014.09.21.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése