2015. január 31., szombat

Januári kedvencek

A január nálam két részből állt. Az első felében a tanulásé, míg a másodikban a pihenésé volt a főszerep. Sok kedvencem nem is gyűlt össze, de azért néhány dolgot sikerült összeszednem.

Úgy gondoltam, hogy a kedvences bejegyzéseket kicsit kibővítem és a kedvencek mellett helyet kap egy ki összefoglaló rész is az adott hónapról.

Januárra már csak egy vizsgám maradt, viszont az elsőre sajnos nem sikerül, viszont másodjára igen! Így viszont január első két és fél hete a tanulásról szólt nálam. Szerencsére az elmúlt két hétben viszont jutott időm egy kis (na jó, sok) pihenésre is. A pihenéses rész nagyjából abból állt, hogy olvastam, bepótoltam néhány sorozatnál a lemaradásomat és néhány filmet is megnéztem. A filmekkel sajnos elég rosszul állok, de kitűztem magamnak célul erre az évre, hogy legalább két filmet megnézek havonta. Év végén majd kiderül, hogy hogy sikerül ezt tartanom. A januárt már például túl is teljesítettem. :D


Nagyon megszerettem az idei határidőnaplómat. Nagyon tetszik, hogy minden napra van egy kis idézet és egy kis szösszenet is. Reggel a kávém és a reggeli mellé szeretem elolvasni az adott napra járókat. Szerintem egész évben a kedvencem lesz. :)


A filmes kedvencem az Elrabolva mindhárom része lett, nem tudnék közülük egyet kiválasztani.


A januárban olvasott könyvek közül James Dashner - Az útvesztő című története lett a kedvencem. Eleinte kicsit tartottam tőle, de nem kellett volna. Nagyon tetszett! Izgalmas, olvastatja magát és a végén nekem meg volt az az érzésem, hogy 'azonnal olvasni akarom a folytatást!'. 


Zemei téren az Amaranthe albumait hallgattam a legtöbbször ebben a hónapban. Egyszerűen nem tudom megunni. :)

Nektek mik voltak a kedvenceitek? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése