2015. január 8., csütörtök

Sorozatok 7.

Witches of East End

"A sorozat történetének alapját Melissa de la Cruz bestsellere adja: a középpontban egy több generációs boszorkány család áll. Joanna két lánya, Ingrid és Freya egy véletlen folyamán felfedezik az ősi, családi, ami felszabadítja a titokzatos, ősi erőket, és egy rejtélyes eseménysorozat veszi kezdetét a városban. Felbukkan Wendy, a lányok gonosz nagynénje..." (filmek-online.eu)

Az utolsó boszorkányos sorozat amit néztem, még általános iskolás koromban a Bűbájos boszorkák volt. Bár egy ideje már tervezem az újranézését. :D Már nem emlékszem rá, hogy hogyan találtam rá a Witches of East End-re, de arra igen, hogy nagyon megörültem annak, hogy boszorkányok állnak a középpontban. Az első évadot imádtam és alig vártam, hogy elkezdődjön a második. A második évad feléig viszont nekem nagyon szenvedős volt a dolog, aztán persze elkezdődött a többi sorozat új évada is, így félbe is hagytam. Viszont csak nem hagyott nyugodni, meg érdekelt is a folytatás, ezért a két ünnep között befejeztem a második évadot. Azt kell, hogy mondjam ismét nagyon megszerettem! Bár sokak szerint az utolsó három részben, csak húzták a dolgokat, nekem valamiért nagyon tetszett. 

Na, de mi történik azokkal a sorozatokkal, amiket megszeretek? Hát persze, hogy kaszálják őket!

Én nagyon kíváncsi lennék a folytatásra, mert azért az utolsó rész után jócskán maradtak bennem kérdések. Ezzel egyébként így van még jó néhány rajongó is, akik petíciót indítottak a harmadik évadért. Elvileg a Lifetime nem, viszont a Netflix fontolóra vette a sorozat folytatását. Kíváncsian várom, hogy mire döntenek.




Ti ismeritek ezt a sorozatot? Néztétek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése