2015. május 7., csütörtök

Áprilisi kedvencek

A megszokott 'hónap utolsó napja' helyett most egy kicsit később hoztam a kedvences bejegyzést. Ennek az oka pedig a szakdolgozatom írása volt, de már csak apróbb kiegészítések kellenek és kész van. :)


Az egyik nagy kedvencem áprilisban a Manna Prémium Shea vaj volt. Még a hónap elején szólt unokatesóm, hogy rendelni fog a Mannától és nekem kell-e valami, mert akkor megrendeli nekem. Már több helyen is olvastam, hogy a shea vaj milyen szuper és utánaolvasgattam egy kicsit. A folyamatos körömlakkozástól és lemosástól nagyon kiszárad a körömágybőröm és elsősorban erre a problémára választottam végül. De ezen kívül a sarkaimra is nagyon bevált, már egy használat után csodát tett, illetve még ajakápolásra is használom. De még sok mindenre jó, a linken minden információ megtalálható. Ráadásul én a nagyobb kiszerelésben rendeltem, ami szerintem egy életre elég. :D


Az illatok közül még a hónap elején bontottam fel a Yankee Candle Ginger Dusk nevű tartját és annyira megtetszett, hogy az egész hónapban ezt égettem (amikor otthon voltam). Nagyon friss, citrusos-gyömbéres illat, én a citrusos illatot érzem jobban, kifejezetten élénkítő hatása van, ami a szakdolgozat íráshoz nagyon jól jött. :) 


A már fent említett unokatesómtól kaptam a Manhattan Supersize False Lash Look szempillaspirálját, mert neki nem tetszett. Nekem viszont igen! Szuperül dúsít és még az én szögegyenes szempilláimba is tud vinni egy kis ívet. Annyi hibája van, hogy sok festéket vesz fel az ecset és hajlamos összetapasztani a szempillákat, ezért a sietős sminkeléshez nem igazán ajánlom. De ezt leszámítva nekem nincs vele gondom.  



Sorozatból kettő is bekerült a kedvenceim közé, mindkettő elég új, márciusban indultak. Az első a The Royals, ami "egy fiktív uralkodói család életét mutatja be a modern világban, ahol minden a hatalomról szól, korlátok nem léteznek, és a bizalom olyan luxus, amit nem engedhetnek meg maguknak." Szuper kis sorozat! :) 


A másik pedig a Younger, ami egy vígjáték sorozat, melynek főszereplője egy 40 éves egyedülálló anya, aki új munkahelyén 26 évesnek adja ki magát. Rendkívül szórakoztató sorozat, 20 perces részekkel, magyar felirat eddig sajnos csak az első két részhez van. De már Nico Tortorella miatt is megéri nézni. ;) :D



Az áprilisban olvasott könyvek közül a Simone Elkeles Tökéletes kémia sorozata volt a kedvencem. Még a tavaszi szünetben olvastam őket és egyszerűen imádtam! Mindhárom kötetnek egy-egy Fuentes testvér áll a középpontjában.Tipikus rossz fúk, akik a bevándorló megbélyegzés mellett próbálnak kitörni az apjuk által 'rájuk hagyott' sorsból, ami bandákkal, drogokkal, fegyverekkel és veszélyekkel teli. Mindegyik kötetben megjelenik egy-egy lány is, akiknek a hatására próbálnak jó útra térni a fiúk, de vajon sikerül-e? Tessék elolvasni! :)

Nektek mik voltak a kedvenceitek áprilisban?:)

2 megjegyzés: