2015. május 29., péntek

F1 - Monacói Nagydíj

Kicsit megkésve sikerült hoznom a múlt heti futamról a bejegyzést, de ez a hét kicsit káoszosra sikerült.

A monacói futam mindig különleges, de a legtöbbször nem a futam miatt, hanem az azt körülvevő csillogás miatt, ráadásul rengeteg sztár is jelen szokott lenni a bokszutcában. Bár engem ez a része nem szokott túlzottan érdekelni. Ez a futam is az unalmasak közé tartozott, bár a végén Max Verstappen balesete és az emiatt beküldött Safety Car kicsit megkavarta a dolgokat. A versenyt a balesetig Lewis Hamiltom vezette, de a biztonsági autós fázis alatt kihívták a boxba, így Nico Rosberg és Seb is megelőzte. Végül ebben a sorrendben is állhattak fel a dobogóra. Kimi hétvégéje nem volt az igazi, csak a 6. helyen ért célba. 







Következő futam: Kanadai Nagydíj (2015. 06. 07.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése