2015. május 24., vasárnap

My week in pictures

fincsi eprek a kertünkből :)

reggeli utazás :)

Kedden délután újra találkoztunk Szegeden Andival, Anikóval és Ramival. Először a Trója Ételbárba ültünk be egy korai vacsira. Minden Trója tálat kértünk és nagyoooon finom volt. :) 

A vacsi után elmentünk a Kincses Szigetbe is megnézni hátha van már az új Moyra lakkokból, sajnos még nem volt, de azért nem távoztunk üres kézzel. :) Ezután pedig a McDonalds-ban folytattuk a délutánt és a beszélgetést. Szuper kis délután volt! :) ♥

Szépség a Kárász utcán ♥

Sikeresen túl vagyok az utolsó vizsgámon, most már tényleg csak a záróvizsga van hátra. :) Hazafelé a vonaton megjutalmaztam magam egy kis olvasással. :)

Pinterest-en találtam ezt a cuki kis heti tervezőt, itt épp a záróvizsga tételek tanulási ütemezése látható rajta :D

Meggyújtottam a tesómtól kapott zöld tea illatú gyertyát, nagyon tetszik az illata. :)

Hogy telt a hetetek?:)

3 megjegyzés:

  1. szia. újra olvastam a blogod. elejétől a végéig :)
    és te és Rami adtatok nekem egy nagy pluszt, hogy azt érzem, újra írnom kell a blogom, amit nagyon elhanyagoltam...
    úgyhogy én is újra blogolni fogok.
    Ramival már taliztam, és veled is nagyon szívesen taliznék majd idővel :)

    puszi: Ibolya
    http://neon-rider-world.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ibolya! :)

      Köszönöm, hogy végigolvastad! :)
      Örülök, hogy folytatod a blogolást és remélem sikerül egyszer összehozni egy találkozót. :)

      Törlés
  2. :)) majd figyelek,hogy te merre jársz :P

    VálaszTörlés