2012. november 25., vasárnap

Breaking Dawn part 2

Tegnap végre én is eljutottam a moziba és megnéztem az új részt. 
Összességében tetszett, bár elég sok részt kihagytak belőle. De így is jó volt. 
Viccesek voltak a reakciók a harcjelenet után. :D 
Nekem kicsit zavaró volt a kisbaba túlanimált arca, bár gondolom csak így tudták megoldani. (Nem értek hozzá. :D) 
A végén a stáblista nagyon tetszett, bár elég zavaró volt, hogy kb. mindenki egyből felállt, ahogy vége lett a filmnek. Még egy bácsi viccesen meg is jegyezte (mert mi még ott ültünk), hogy "Ti még maradtok? Igaz, végig ki van fizetve." Pff... erre meg szépen válaszoltam, hogy igen, sok ember van, aki nem tiszteli meg a színészek, rendezők és a többi stábtag munkáját, azzal, hogy végignézi a stáblistát. Ekkor már nem nevetett, a felesége meg kb. olyan arcot vágott, mint akit pofon vágtak. :D De mi sem maradtunk bent végig, mert már elkezdték takarítani a termet és már mindenki kiment. :S 
A sima fekete alapon fehér betűs stáblistákat én sem szoktam megvárni, de ami különlegesebb, azokat igen. 
Emlékszem a BD 1. részének végén a stáblista után volt még egy jelenet, és kb. az emberek fele, akivel beszéltem nem is látta... -.-

Hát ez kicsit hosszúra sikerült. :)

A film előtt még bementünk a Rossmann-ba és vettem egy lakkot az essence breaking dawn kollekciójából, mégpedig a 02-es számú Alice had a vision - again -t . :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése