2012. november 14., szerda

TAG - Kedvencek

Dorka oldalán TAG hét van és a mai nap a kedvenceké. Megtetszettek a kérdések és úgy gondoltam, hogy én is kitöltöm. :)

Akkor lássuk is a kérdéseket: 

1. Kedvenc tárgy az iskolában?
Általános suliból nem rémlik, hogy lett volna kedvenc tantárgyam. Biztos volt, csak nem emlékszem rá. :)
Gimiben a német volt a kedvencem. Imádtam és még most is imádom a nyelvet, csak sajnos az érettségim óta (2 és fél éve) nem igazán foglalkoztam vele. De amint meglesz az angol szakmai nyelvvizsgám, egyből ráállok a németre. :)
Az egyetemen még nem találkoztam azzal a tárggyal amit nagyon szeretnék, de még a maradék 4 félév alatt lehet, hogy lesz olyan.

2. Kedvenc ital?
Tea (szinte bármilyen) és a citromos Nestea.
Ha alkoholosat kellene mondani, akkor  BB Spumante. :)

3. Kedvenc dal?
Változó, de most éppen ez:



4. Hobbi?
Olvasás. Mást nem igen tudnék most mondani.

5. Kedvenc film?
Az ördög Pradat visel, Egy boltkóros naplója, Harry Potter filmek, Requiem egy álomért, Twilight filmek (ha ciki, ha nem :D) de biztos van még több is :)

6. Kedvenc gabonapehely?
Most teljesen rákattantam a Dr. Oetker Vitalis müzlire, abból is a csokis változatra. :)

7. Kedvenc könyv?
Húha...inkább írókat mondanék: Dan Brown, Cynthia Parker, Sophie Kinsella, J. K. Rowling

8. Kedvenc állat?
Zsiráf *-* Mert cuki :D


9. Kedvenc parfüm?
Nincs kimondottan kedvencem. Általában váltogatom őket. Valószínűleg még nem találtam meg azt az illatot, amit teljesen a magaménak éreznék.

10. Kedvenc ünnep?
Karácsony, egyszerűen imádom a hangulatát. :)

11. Kedvenc Starbucks ital?
Még nem volt szerencsém a Starbucks-hoz.

12. Kedvenc ruhadarab?
Farmer és a fekete átmeneti kabátom. Illetve cipő és táska függő vagyok. :$

13. Kedvenc virág?
Tulipán. :)

Hát ennyi lenne. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése