2013. május 16., csütörtök

About me... 5.


Szeretem a palacsintát - Mindegy, hogy vékony vagy az amerikai változat. Elkészíteni még csak az amerikait készítettem, de azt már többféle változatban is.


Nem tudok úszni - Jó, ez így nem teljesen igaz, de nem jártam sohasem úszótanfolyamra. Barátnőm tanítgatott még régebben, illetve magamtól próbálkoztam. Szóval valamennyire tudok, de olyan vízbe nem megyek, ahol nem ér le a lábam. :D


Szeretek játszani a telefonomon - Ha unatkozok, akkor van hogy gyors előkapom a telefonom és már játszok is. De ennek ellenére nincs sok játék a telefonomon, csak a Pou és a Plants vs. Zombies. :)


Szeretek listákat írni - Persze azért mindenről nem írok listát, de például nagyobb bevásárlásoknál mindig. Ezen kívül költözéskor is írtam, vagy például nyaralás előtt is szoktam. Mostanában pedig rákaptam az ún. to-do-list írására, vagyis fel szoktam írni egy kis lapra, hogy az adott napon miket szeretnék/kellene csinálnom.


Rendetlen vagyok - Nagyon. Most kivételesen rend van a szobámban, de kb. két nap múlva ismét katasztrófa sújtott területre fog hasonlítani. Viszont emellett szeretem a rendet is, mert akkor mindent megtalálok. Csak hát ugye nehezen tartom meg, ha egyszer szépen összepakolok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése