2013. május 31., péntek

About me... 6.

Kicsit régen volt már ilyen bejegyzés, de valahogy mindig volt valami más (fontosabb) dolgom. Ráadásul ez kezdetben egy szerdai dolognak indult, de már korábban is volt, hogy csúsztam vele és most is már péntek van. Na de nézzük is az 5 képet! :)


Van legalább egy tetoválásom - Pontosan egy van. Egy csillag a bal csuklómon, ami nem túl egyedi, tudom, de számomra ő az én kis szerencse csillagom. :) 16 éves voltam, amikor megcsináltattam, két órám között volt egy lyukasórám. :D Emlékszem utána dupla órás töri tz-t írtunk (bal kezes vagyok) és ott csörgött össze-vissza az a celofán, vagy mi, amivel be volt tekerve a csuklóm. :D


Órákat tudok eltölteni semmit tevéssel - Hát ez igaz sajnos. Egyszerűen leülök a laptop elé és megnézek ezt-azt és már el is telt 2-3 óra és nem csináltam semmit. :/ Ezen próbálok változtatni.


A neveletlen hercegnő naplója - Régebben rengetegszer elolvastam a könyveket. Nagyon szerettem és a film is nagyon tetszik. Ha lesz rá időm és lehetőségem biztosan újraolvasom. :)


Sok időt tölteni az instagram-on - Nem tudom kinek mi számít soknak, én általában reggel és este mindig megnézem, illetve napközben is ha unatkozom vagy esetleg képet töltök fel. Ez soknak számít?


Szeretem a város fényeit éjszaka - Bár keveset vagyok éjszaka a városban, de nagyon szeretem. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése